6:56 π.μ.



4 responses to "Fish"

  1. Ανώνυμος είπε...

    είναι υπέροχα!
    υπεροχα!
    έχεις κι άλλα τέτοια?
    δικά σου είναι, έτσι?

    Ανώνυμος είπε...

    Και το μαύρο πρόβατο δικό μου είναι...

    Σε μια στιγμή βαρεμάρας στο γραφείο...

    Serratia

    ξεναγός νεκρόπολης είπε...

    πολύ ωραία!
    ειδικά το πρόβατάκι!


    μμμμμμμμμμ
    τί θα έλεγες να αρχίσεις να ετοιμάζεις το eleven poems for extraordinary animals & one for an incredibly ordinary one(human)?

    να' χουμε να γρατζουνάμε κι εμείς?

    Ανώνυμος είπε...

    έχω εντυπωσιαστεί!
    "σε μια στιγμη βαρεμαρας στο γραφείο"?
    είναι καταπληκτικά.
    νομίζω οτι ο ξεναγος νεκρόπολης έριξε καταπληκτική ιδέα!
    αλήθεια, πότε θα τα ανεβάσετε τα 11 ποιήματα?
    δυστυχώς, δεν έφτασαν ποτέ στα χέρια μου.
    Δηλαδή και τ'αλλα μου άρεζαν, με τις φωτογραφιες, αλλά αυτα εδώ, τι να πω, μου έκλεψαν την καρδιά.
    μπραβίσιμο!